- Căutaţi pe atlase munţi tineri din S Europei
- Recunoaşteţi ţara după denumirea munţilor: Pind, Tatra, Dinarici, Apenini, Olimp, Vosgi, Metaliferi, Cantabrici, Rodopi, Sierra Nevada, Jura
- Notaţi pe caiete câmpiile străbătute de Dunăre
- Căutaţi pe atlas 5 vulcani din continentul nostru
- Între ce mţ se dezvoltă Câmpia Padului?
- Notaţi pe caiete ţările alpine
- Notaţi pe caiete ţările carpatice
- Scrieţi 3 ţări cu relief predominant de câmpie
- Căutaţi altitudinea maximă a munţilor: Alpii Iulieni (Slovacia), Stara Planina (Bulgaria), Rodopi (Bulgaria), Jotunheimen (Norvegia), Vulcanul Askj (Islanda), Hautes Fagnes (Belgia), Alpii Maritimi, Masivul Central Francez, Grampian (Scoţia)
- Localizaţi pe hartă următoarele podişuri, precizând ţara în care sunt situate: Pod. Krupinei, Pod. Nistrului, Pod. Lublin, Pod. Smaland, Pod. Sveland, Pod. Ludogorie, Pod. Prebalcanic, Pod. Podolic, Pod. Ardeni, Pod. Volgăi
- Recunoaşteţi ţara după munţii: Cambrieni, Vosgi, Hautes Fagnes, Sredna Gora, Vitoşa, Cordiliera Betică, Rila, Carpaţii Albi, Beskizii de Est
subiecte bac, teste bac, resurse educaționale pentru profesori si elevi, cărți recomandate, jocuri si concursuri, dicționar de termeni geografici
duminică, 24 ianuarie 2010
clasa a VI a - RELIEFUL -
Jocuri şi concursuri
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Managementul mediului înconjurător - clasa a XI-a
Managementul mediului înconjurător Ce este managementul mediului? Managementul mediului (sau gestionarea mediului ) reprezintă un set de ...
-
Asia are un relief variat, cu forme (munți, podișuri, câmpii) și tipuri de relief (vulcanic, glaciar, carstic, deșertic). Unitățile majore...
-
Caracteristici ale reliefului: - relieful este variat (munți, podișuri, câmpii); - tipuri de relief diversificate: glaciar, vulcanic, carst...
-
Relieful Africii -este masiv, format pe un fundament (soclu) vechi (500 mil ani) - predomină podișurile (Etiopiei, Kordofan, Shaba) și dep...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.